Dobry Start

Od 1 lipca br., zgodnie z wprowadzonymi zmianami do programu "Dobry start" zmienią się zasady naboru wniosków o przyznanie świadczenia dobry start.

Począwszy od najbliższego roku szkolnego 2021/2022, świadczenie dobry start będzie przyznawał i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych - w miejsce gminnych i powiatowych organów właściwych - zapewniając w pełni zautomatyzowany proces obsługi programu "Dobry start".

Według nowych zasad, wnioski o świadczenie dobry start będzie można składać do ZUS tylko drogą elektroniczną, a wypłata przyznanego świadczenia będzie odbywać się wyłącznie w formie bezgotówkowej, na wskazane konto bankowe.

Wnioski  drogą online będzie można składać, tak jak w latach ubiegłych od 1 lipca do 30 listopada przez Portal informacyjno-usługowy Emp@tia na stronie https://empatia.mpips.gov.pl/ , przez bankowość elektroniczną lub portal PUE ZUS

Pomoc w wypełnieniu wniosku o przyznanie świadczenia „Dobry start” oferuje Zakład Ubezpieczeń Społecznych Inspektorat w Sokółce ul. Sikorskiego 38C.

Szczegółowe informacje znajdują się w linku poniżej:

https://www.zus.pl/o-zus/aktualnosci/-/publisher/aktualnosc/1/zus-jest-gotowy-do-obslugi-programu-dobry-start/4076850

Powrót na początek strony