Punkt Obsługi Klienta Dystrybucyjnego w Sokółce otwarty

PGE Dystrybucja otworzyła Punkt Obsługi Klienta Dystrybucyjnego (POKD) w Sokółce w woj. podlaskim. Od 11 września br. klienci PGE Dystrybucja mogą w nowym Punkcie złożyć m.in. wniosek o przyłączenie do sieci dystrybucyjnej oraz sprawdzić status realizowanej umowy. Otwarcie nowego POKD w Sokółce usprawni i zwiększy jakość obsługi klientów w regionie.

PGE Dystrybucja przykłada szczególną wagę do wysokiej jakości oraz rzetelności obsługiwanych klientów. Nowo powstały Punk Obsługi Klienta Dystrybucyjnego w Sokółce to odpowiedź spółki na oczekiwania mieszkańców, którzy dotychczas byli obsługiwany przez POKD w Białymstoku. Otwarcie Punktu pozwoli usprawnić działania PGE Dystrybucja w regionie oraz ułatwi mieszkańcom kontakt ze spółką – mówi Jarosław Kwasek, prezes zarządu PGE Dystrybucja.

 

Nowy punkt obsługi znajduje się przy ul. Kolejowej 25 w Sokłóce i funkcjonuje
w strukturach Rejonu Energetycznego Białystok Teren - jednym z największych Rejonów w PGE Dystrybucja nie tylko pod względem zajmowanego obszaru, ale też liczby klientów.

 

W nowo otwartym punkcie mieszkańcy Sokółki, jak też innych gmin powiatu sokólskiego – tj. Dąbrowy Białostockiej, Krynek, Suchowoli, Kużnicy, Janowa, Korycina, Nowego Dworu, Sidry, Szudziałowa, będą mogli zrealizować wszelkie kwestie zwazane z przyłączeniem do sieci dystrybucyjnej domu, mieszkania czy garażu w sokólskim POKD.

 

Z uwagi na fakt, że PGE Dystrybucja nie jest sprzedawcą energii elektrycznej, w POKD nie będzie możliwe uzyskanie informacji w kwestii rachunków za energię elektryczną, czy też ich opłacić.

Powrót na początek strony